fredag 2. desember 2016

Luke 1: Min bokhylle

Årets eksamener er gjennomført, og nå kan vi glede oss til jul! I den anledning vil jeg ha en julekalender på bloggen, med ett innlegg per dag. Noen luker vil være bokanmeldelser og smakebiter, men jeg skal prøve å komme på noen andre idéer for de resterende lukene. Det er også en fin måte for meg å eksperimentere med hva jeg kan skrive om på bloggen!

Den første luken er litt forsinket, men den er nå her likevel! Jeg fikk idéen for denne luken fra Forlaget Oktober, som har julekalender på Instagram i desember. 

Luke 1: Min bokhylle


Siden jeg og kjæresten bor i en nokså liten sentrumsleilighet, har vi begrenset med oppbevaringsplass for bøker. Derfor beholder jeg kun de bøkene jeg virkelig elsker, mens resten gis til familie, venner eller Fretex. 


I øverste hyllen har jeg alle de bøkene jeg ikke enda har lest. Det hjelper å ha dem samlet slik, for da unngår jeg (egentlig ikke, men litt) å kjøpe nye bøker før jeg har lest ut de jeg har! 

Håper alle hadde en god 1. desember! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar