lørdag 3. desember 2016

Luke 3: En favorittbok

Lørdag igjen! I dag har vi hatt besøk av både mine og kjærestens foreldre, og servert julekaker, kaffi og te. Dagene går fort i juletider, og jeg glemte nesten dagens julekalenderinnlegg! Heldigvis trenger ikke dette innlegget mye tenketid. 

Luke 3: En favorittbok

Jeg beholder som regel kun de bøkene jeg liker aller best, så bokhyllen min er egentlig full av favoritter. Én av disse er boken Beauty av Robin McKinley, en nydelig skjønnheten og udyret-gjenfortelling.

Det er noen år siden jeg har lest denne nå, men jeg husker veldig godt hvor nydelig jeg syns den var. Historien er kjent, og handlingen er egentlig ikke nyskapende i det hele tatt, men måten historien er fortalt på er unik og vakker. Jeg gleder meg til å én dag lese Beauty på nytt!

God 3. desember!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar