onsdag 14. desember 2016

Luke 14: Boken med det fineste omslaget

I februar var jeg på helgetur til London, og jeg og kjæresten fant tid til å besøke fantastiske Camden Market. Der fant vi Books Iconica, en flott liten bokbutikk som hovedsakelig selger klassiske verker fra 1800- og 1900-tallet. Alle bøkene de hadde var utrolig vakkert innbundet, og jeg var bare nødt å kjøpe med meg en suvenir fra butikken.

Luke 14: Boken med det fineste omslaget



Valget falt på denne fine utgaven av Peter Pan, en av mine favoritthistorier fra barndommen. Og det er ikke bare omslaget som er vakkert, innsiden av boken er også fylt med fine illustrasjoner og interaktive elementer som gjør leseopplevelsen enda mer spesiell.


Jeg anbefaler alle som skal til London å besøke Camden Market og den lille bokbutikken Books Iconica. Hvilken av dine bøker har det vakreste omslaget?

God onsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar