Monday, 19 December 2016

Luke 19: Lesestoff på reisen

I dag er jeg og kjæresten endelig på vei til Amsterdam, der vi skal være til torsdag. Jeg har gledet meg til turen lenge, og en av grunnene er den fine Waterstones-butikken som er i Amsterdam. Jeg gleder meg til å samle mange flere bøker der i morgen! 

Jeg tenker alltid lenge over hva jeg skal ha med på tur av lesestoff, og denne gangen har jeg valgt å ikke ta med for mye, nettopp fordi jeg har planlagt å kjøpe meg en bunke nye bøker på turen. 

Luke 19: Lesestoff på reisen


Jeg har litt under hundre sider igjen av Last Night in Montreal, og kommer nok til å lese den ut i løpet av flyturen. Jeg har alltid med meg iPad på tur (det er den som ligger øverst i bunken i bildet over, med et omslag som ser ut som en bok!), og har lastet ned et par bøker der i tilfelle jeg MÅ ha noe før jeg får besøkt Waterstones

 


I tillegg har jeg med et julehefte jeg fikk i kalendergave av kjæresten, med julekrim skrevet av noen av de beste krimforfatterne - som passer helt utmerket, siden jeg i 2017 skal prøve å lese mer norsk krim

Jeg håper alle har en fortsatt fin desember!

Hvor mye lesestoff har du med på tur?

No comments:

Post a Comment