Wednesday, 21 December 2016

Luke 21: Bokshopping i Amsterdam

Jeg ELSKER Amsterdam! Det er rett og slett den perfekte byen for meg og kjæresten. Den har passe med shopping, masse koselige kaféer og interessante muséer, og det er avslappende å bare gå og vandre i de fine gatene.

Jeg har latt være å handle bøker de siste månedene (eller nesten latt være) fordi jeg ville på Waterstones her i Amsterdam. Dette er en ordentlig fin bokhandel der de har noe for alle, og jeg føler at jeg alltid finner det jeg ser etter.



Bokhandelen går over flere etasjer, og mens jeg fant det jeg så etter i første etasje (romaner og noe non-fiction), holdt kjæresten for det meste til i tredje etasje, der han fant bøker om kaffe, reise og lignende.



Jeg fant flere av bøkene til leseutfordringen i 2017, og litt ekstra som jeg gleder meg til å begynne å lese på. Etter hvert samlet jeg så mange bøker i armene at en smilende ansatt kom bort til meg med en handlekurv!


I morgen skal jeg gjøre min første "book haul" her på bloggen, og vise frem de bøkene jeg har kjøpt i Amsterdam. Til da, god 21. desember!

2 comments:

  1. Jeg elsker Amsterdam! Men jeg visste ikke om Waterstone, så nå vet jeg hva jeg skal neste gang vi reiser :-) Ha en riktig god jul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg snublet tilfeldigvis over det første gangen jeg var i Amsterdam, midt blant de mest populære klesbutikkene. Takk for kommentar, god jul! :)

      Delete