mandag 30. januar 2017

Første gratis leseeksemplar! + litt om januar

Endelig har jeg nådd den graden av bloggerberømthet at jeg kan få gratis leseeksemplar av bøker tilsendt fra forlag! Eller, jeg var så freidig at jeg sendte en mail til Forlaget Oktober og spurte om det, men det at jeg ikke fikk avslag taler jo litt for seg selv?

Kjendisblogger??
Boken jeg fikk tilsendt er Velkommen til Amerika av Linda Boström Knausgård. Jeg leste Helioskatastrofen for et par år siden, og den er så unik og rar og god at jeg ville prøve meg på denne nye av Knausgård! Forhåpentligvis får jeg lest den en gang i februar.

Det har gått litt sakte med lesingen i årets første måned, og det er på grunn av både travel skolestart og en vond forkjølelse som immobiliserte meg i noen dager. Jeg har mange spennede fag i år, men de krever mye arbeid. I tillegg har jeg holdt på å lage søknad om utleksling som har frist onsdag denne uken. Så jeg har vært opptatt, men fornøyd! Eller bortsett fra sykdommen da.

Jeg har hittil lest to bøker denne måneden, men i og med at boken jeg leser nå, Madame Bovary er så kort, regner jeg med å lese den ut før januar er over. Målet mitt er å lese to til fire bøker i måneden, så da er jeg jo innenfor!

Håper alle har hatt en fin januar så langt! Har du lest noen av bøkene til Lina Boström Knausgård?

2 kommentarer:

  1. Forkjølelse virker så trivielt, men når den slår til gir den seg aldri. Ser ut til at du har hatt ein grei månad okkesom. Eg mottar lite leseeksemplarer, men det er fordi eg har takka nei til det meste dei siste åra. Nå i det siste har eg fått mail frå ulike forlag og då er det bøker eg har lyst til å lese så eg har fått eit par den siste månaden. Knausgård har eg ikkje lest, men kos deg du.

    God mandag, Camilla!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det høres ut som en god måte å gjøre det på. Jeg har i alle fall hverken plass eller lyst til å fylle opp med bøker jeg ikke leser!

      Slett