Friday, 28 April 2017

Leser nå: The Life and Death of Sophie Stark

Jeg husker ikke når jeg kjøpte The Life and Death of Sophie Stark, men jeg vet at jeg har hatt den på leselisten i et par år. Historien om Sophie Stark blir fortalt av seks ulike personer som på hver sin måte spilte en rolle i livet hennes. 


Jeg er fortsatt på bokens første perspektiv, Allison, Sophies elsker. Allerede er Sophies karakter uperfekt, mystisk og like vanskelig å elske som å mislike. Allisons fortellerstemme føles veldig ekte og personlig, og jeg håper at alle fortellerne kommer til å ha sin egen unike fortellerstil. Jeg gleder meg virkelig til å lese videre, og føler allerede at dette kan bli en av årets favoritter for meg!

Boken finnes også på norsk (Sophie Starks liv og død), og er også anmeldt av Bjørg

----

Har du lest The Life and Death of Sophie Stark

No comments:

Post a Comment