Thursday, 6 April 2017

Leser nå: Naturmannen og jeg

Jeg nevnte i oppsummeringen for mars at jeg kunne tenke meg å lese Naturmannen og jeg i april, men at jeg egentlig ikke gir meg selv lov til å kjøpe flere bøker før jeg har lest ut de jeg har. MEN, Cappelen Damm sendte meg et leseeksemplar etter at jeg tryglet gråtende på mine knær, hm, ba pent om et, og dét synes jeg er et gyldig smutthull i forbudet. 



Jeg tror ikke jeg har lest noe av Lene Julsen sine tekster før, men foreløpig, 40 sider inn i boken, kan jeg si at jeg liker skrivestilen hennes. Hun er ærlig, morsom og rett på sak, og jeg gleder meg til resten! 

Naturmannen og jeg, som handler om Naturmannens forhold til Lene og til naturen, passer jo spesielt godt nå i påsken, når mange av oss skal på tur til hytten på fjellet!

Har du lest Naturmannen og jeg enda? 

No comments:

Post a Comment