fredag 5. mai 2017

Leser nå: James Franco spytter når han snakker

I Bergen hoppet vi i år over våren og gikk rett til knallsommer! Denne uken har vært strålende fin med sol og varme hver dag, noe som egentlig er utrolig plagsomt når man må lese til eksamen.

Denne helgen har jeg flyttet hjem til mamma og pappa, og i dag nøt vi solen på terrassen med grillmat og vin. Og jeg fikk også tid til å lese noen sider av James Franco spytter når han snakker, som jeg endelig har kommet i gang med!


På grunn av en rekke strålende anmeldelser fra andre bloggere (se for eksempel Victoria, Julie Eilén og Beathe sine anmeldelser) har jeg hatt høye forventninger til kvaliteten på boken, men visst lite om handlingen. Foreløpig digger jeg den! James Franco spytter når han snakker er spennende, og skrivespråket er unikt og treffende.

Vi følger Kenneth, som i begynnelsen av boken er 13 år gammel og forelsket i en gutt på fotballaget. En tredjedel inn i boken har Kenneth blitt ferdig med videregående, og ønsker seg bort fra hjembyen til forfatterstudium i Oslo. Jeg gleder meg til å fortsette å lese, og er redd for at jeg kanskje må ofre søvnen for å lese videre i natt!

Har du lest James Franco spytter når han snakker?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar