tirsdag 17. oktober 2017

Tre nye bøker jeg vil lese

1. Blå av Maja Lunde

Etter å ha likt Bienes historie så mye bedre enn jeg ventet, passer det utrolig godt at Maja Lunde nettopp hat kommet med en ny bok. Forventningene til denne er høye, så jeg håper den lever opp! Bienes historie handlet om hvordan bienes forsvinning påvirker menneskene, mens Blå visst handler om vann. Spennende!

2. La Belle Sauvage (Book of Dust #1) av Philip Pullman



Nå er det mange år siden jeg leste His Dark Materials-serien, men nå som TV-serie fra BBC på vei passer det godt å fordype seg i Pullmans alternative univers igjen! Egentlig vil jeg gjerne lese den originale triologien på nytt, for det er mye jeg har glemt!

3. Origin / Opprinnelse av Dan Brown

Jeg har slukt de aller fleste bøkene av Dan Brown og elsket nesten alle, så jeg er spent på en ny en fra ham! Robert Langdon, i følge med en sikkert smellvakker og ung medhjelper, er denne gangen i Barcelona, med nye eventyr og nye koder og mysterier å løse. Etter hvert er det mye som blir litt absurd i Langdon-bøkene, og litt som gjentar seg selv, men det er liksom helt ok. Jeg gleder meg likevel!

----

Hvilke nye bøker gleder du deg til å lese?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar